היי, תודה על המתכון. מה הכוונה חצי ביצה מקושקשת? מבושלת? וכמה לחמניות יוצאות מהכמות הזאת?
On לחמניות כשרות לפסח
היי , האם ניתן לוותר כל הלימון והחומץ? פחות אוהבת חמיצות
On פסטל
ניתן להשתמש בקמח רגיל ואבקת אפייה? ולהחליף שמנת מתוקה בחלב?
On עוגת מייפל עם אגוזים
היי ענת, האם אפשר חלקי עוף ולא עוף שלם?
On טבית/חמין עיראקי
היי, האם המתכון הנוכחי מתאים לעשות לחמניות המבורגר? אם כן כמה גרם כדאי לעשות בכל כדור?
On חלות קורנפלור
מנה מעולה חוזרת אליה כבר פעם שניה. תודה
On קציצות פרגית ברוטב אפונה ודלעת
הביצים צריכות להיות מבושלות לפני?
On לחם פורים “נגולה”
את מקסימה וטובת לב נהנת לקרוא תמתכונים שלך ולהכין הכי קל וברור. תודה רבה על ההשקעה שלך. ❤️🥰💕
On ממרח גוואקמולי
היי ענת האם את תבשיל האסאדו בסילון ניתן להכין עם בשר מספר 8?
On תבשיל בסגנון גולש
ענת, תודה על המתכון. האם אפשר לבשל ברוסטר בתנור את התבשיל?
On תבשיל בסגנון גולש