היי ענת האם יש אפשרות להכין חמין לא בתנור ולא בפלטה אלא לבשל על הגז על אש נמוכה ?
On חמין טשולנט
היי ענת רציתי לדעת אם אפשר לשים חצי מהכמות חיטה וחצי גריסי פנינה?
On חמין עריסה
היי ענת, כיצד תפוחי האדמה מרככים? אין כמעט זמן בישול. תודה!
On דג אמנון ברוטב עגבניות שרי וגמבה
אפשר לוותר על אגוז מוסקט?
On קציצות בבצלים
היי ענת תודה רבה על המתכונים המדהימים. אפשר במקום החמאה מחמאה? ולא נטורינה או מזולה? תודה.
On מגולגלות תמרים ופיסטוק
הי ענת, במתכון של הכנפיים מה זה אומר חצי כפית פלפל? ובמה אפשר להחליף את הסויה המתוקה? תודה ❣
On כנפיים ברוטב סילאן וסויה
נראה מעולה! רבע כוס מים מספיקה? נראה לי שאין מספיק נוזלים בסיר…
On קציצות בבצלים
היי, אם אין לי תנור אני יכולה לבשל על הגז במקום? ואם כן כמה שעות? תודה מראש☺️
On תבשיל בסגנון גולש
תודה על מתכון מעולה!
On קציצות בבצלים
ניתן להחליף את הסילאן בדבש או במשהו אחר ?
On קציצות בבצלים