בתור בשלנית גרועה, יצא לי ממש טוב אפילו בעלי אהב. תודה!
On ארטישוק ממולא
נראה מושלם! לטובת אלה שלא אוהבים בטטה, זה יעבוד לדעתך גם עם תפוח אדמה או חציל?
On סירות בטטה ממולאות בשר
היי נעים מאוד להכיר !!! וואוו וואוו אין מתכון אחד בבלוג שלך שלא מעורר חושים וגורם להפשיל שרוולים ..המתכונים אליפות!!!!…
On בצלים ממולאים חגיגיים
נראה אש👏👏👏
On מרק שעועית פיקנטי
נראה מעולה כמו שאמרתי שלי מכינה
On מרק שעועית פיקנטי
נראה אש
On מרק שעועית פיקנטי
היי אפשר להשתמש בחלקי עוף? באיזה שלב מכניסים את תפוחי האדמה? תודה
On טבית/חמין עיראקי
הי.. נראה מושלם אני מבינה שלא משנה איזו תבנית אבל איזה גודל? גם של המרובעת גם של העגולה? תודה רבה
On עוגת שוקולד מושחתת
הכנתי את הבייגל שלך , אין מילים לתאר פשוט מושלם
On בייגל סימיט טורקי
היי אפשר להחליף את הקמח הרגיל בכוסמין?
On בייגל סימיט טורקי