היי, צריך להשרות או רק לשטוף?
On מרק גריסים
היי באיזה שלב שמים את תפוחי האדמה? מכניסים לתנור מכוסה?
On טבית/חמין עיראקי
היי באיזה שלב אפשר להוסיף תפוחי אדמה? מעבירים לתנור מכוסה? תודה
On טבית/חמין עיראקי
היי ענת נמתכון נראה מדהים רציתי לשאול לגבי הבידול בתנור ל 8 שעות,הסיר צריך להיות ען מכסה במהלך ה 8…
On טבית/חמין עיראקי
היי ענת אני רוצה לשבח את האתר שלך, מתכונים טעימים, הסברים קלים ומובנים. יישר כוח.
On תבשיל בסגנון גולש
היי ענת המוכשרת! אני רוצה להכין ללא בשר בתחתית. האם יש לשנות משהו במתכון?
On בצלים ממולאים חגיגיים
ענת היקרה ♥️ האם אפשר לעשות את המתכון הנ"ל עם אורז מלא עגול?
On בצלים ממולאים חגיגיים
הי ענת, נתקלתי באתר שלך רק לאחרונה מתכון נהדר! פעם ראשונה שיצאו לי נגיסים עם בצק עדין, לא כבד וקריספים…
On נגיסי עוף בטמפורה
מהממם ! צריך לכסות את העוף בהתחלה?
On עוף צלוי ואורז ירוק
אלופה👏👏👏
On בורקס מבצק יופקה