היי ענת, את לא מוסיפה במתכון הל?
On טבית/חמין עיראקי
ענת היקרה💖 הכנתי את המתכון והוא וואוו טעים ברמות! תודה על המתכונים 🌸
On פסטה ואנטריקוט מוקפצים
היי, באיזו פסטה השתמשת? תודה 🙂
On פסטה ואנטריקוט מוקפצים
היי! האם אפשר להכין את הבצק ידנית? ללא מיקסר? תודה❤️
On אוזני המן המילוי שוקולד
ניתן לעשות עם גבינה צהובה, ריקוטה למריחה, גבינה לבנה וקוטג'?
On חאצ’פורי אצ’רולי
הי ענת, באיזו טמפרטורה אמורה להיות החמאה?
On אוזני המן המילוי שוקולד
היי , אשמח בבקשה לדעת על איזה תכנית התנור? טורבו או שני פסים?
On עוגת שוקולד מושחתת
היי ענת הכנתי ויצא מושלם אשמח לדעת איך את מצלמת את המתכונים? קצת פרטים עליה.. איזה מצלמה , מחירים וכו
On פיתות במחבת
אואו נראה מושלם . אם אין מיקסר עם וו לישה זה בסדר לעשות ידני?
On אוזני המן המילוי שוקולד
תודה על מתכונים מדוייקים וטעימים, אשמח לדעת אם החמאה צריכה להיות רכה?
On אוזני המן המילוי שוקולד