המתכון החדש לאצבעות אנטריקוט נראה פגז!!! חייבים להוסיף את הבהרט?
On אצבעות אנטריקוט ברוטב בצלים שזיפים ותפוז
הכנתי עכשיו ואיזה ביס טעים!
On פתיתים ונקניקיות בסיר אחד
מה גודל הסיר או כמה שכבות בצל ממולא את שמה בסיר?
On בצלים ממולאים חגיגיים
העוגה מעולה...תודה על מתכון נהדר שאלה: היכן כדאי לאחסן לאחר האפייה? במקרר?
On עוגת בראוניז בחמש דקות
שלום, אפשר להכין את המתכון בלי כורכום או שזה קריטי למנה? אני פחות אוהבת …
On לביבות מחאמר
נראה מעולה,׳ אם הביצים בגודל L לשים עדיין 4?
On שניצל עוף ותירס
אפשר להקפיא חלק ולטגן לאחר מספר ימים?
On נאגטס עוף
לא צריך להוסיף ביצה לתערובת של הקציצות?
On קציצות בבצלים
אפשר להחליף את הסודה בבירה?
On נאגטס עוף
באיזה סוג נקניקיות את משתמשת?
On פתיתים ונקניקיות בסיר אחד