זה נקרא גם חזה אסאדו? או שחזה לא מתאים?
On אסאדו ותפוחי אדמה ברוטב סילאן
באיזה פונקציה של התנור משתמשים טורבו?
On אסאדו ותפוחי אדמה ברוטב סילאן
אין עלייך מהממת שאת❤️
On עוגיות אלפחורס
ענת יקרה, ברכות על הבלוג החדש. זכינו! האם ניתן לשלב במילוי בשר טחון? אם כן, מה הכמות והאם התבלינים משתנים?
On בצלים ממולאים חגיגיים
וואו אחת העוגות הטובות שהכנתי!!❤️❤️ הכנתי אותה לחג סוכות והיא נטרפה כולה!!! ענתי יפתי, מזל טוב על הבלוג החדש! אני…
On עוגת שוקולד מושחתת
ענתי היקרה מזל טוב על הבלוג המושקע והברור🎉🎂🎊 אני עוקבת רצינית שלך באינסטגרם ומה לאמר לך … אין עלייך💕 את…
On עוגת שוקולד מושחתת
ענת את מדהימה !!!! מתכון מדהים כמו כל שאר המתכונים שלך, מומלץ בחום!! אין עליך בלוג מדהים ❤️
On בצלים ממולאים חגיגיים