נראה מעולה, רק אם אני רוצה לשים בתנור משמונה בערב עד למחר ב12 בצהריים מה צריך לשנות? פחות בישול או…
On חמין עריסה
ענתוש מדהימה בשעה טובה ומזל טוב תודה רבה על כל המתכונים המושלמים שלך🙏
On עוגת שוקולד מושחתת
היי ענת הבלוג מקסים והמתכונים שלך מדהימים וטעימים. אם אפשר באפיה רק לציין על איזה חום טורבו או רגיל🙏
On עוגת שוקולד מושחתת
המרק טעים גם בלי תוספת הלימון?
On מרק חרירה
מתכון מושלם!
On עוגיות מכונה מרוקאיות
למה צריך לצפות בקמח?
On חציל שניצל
אם רוצים לוותר על רכז רימונים? אפשרי? תחליף? תודה. אין עלייך:)
On פלפלים ממולאים
ענת את ממש אלופה. תודה רבה על המתכונים. ד"ש חמה לניסן אחלה של בעל מפרגן כל הזמן.
On פלאפל
היוש , תודה על המתכון , נשמע ונראה טעים. רציתי לשאול איזה סיר את משתמשת שמתאים גם לגז וגם לתנור?…
On פלפלים ממולאים
מאוהבת בבלוג שלך תודה על כל המתכונים אלופה💞
On אורז טנזיה