מקסימה שכמותך אוהבת את הבלוג שלך, הכל אסטתי ועדין, נהנית מכל מתכון שאת מעלה תודה👌👌👌👌👌
On בצלים ממולאים חגיגיים
היי ענת אפשר להשתמש בעוף טחון במקום?
On קציצות בקר ובורגול ברוטב עגבניות ושעועית ירוקה
קראתי את מה שרשמת על עצמך כל הכבוד על שהצלחת להרים את עצמך ולהמשיך לבשל אוכל מופלא אשמח לדעת תאריכים…
On סיגר ממולא בדג אמנון
אפשר בסיר חשמלי
On טבית/חמין עיראקי
אפשרי להשתמש ללא מיקסר? פשוט ללוש יותר זמן?
On חלות/לחמניות בהקפאה
היי ענת, מה אפשר לשים במקום סויה מתוקה? והאם סירופ מייפל רגיל (פשוט) זה גם בסדר? תודה
On אסאדו ותפוחי אדמה ברוטב סילאן
הי ענת. אפשר לשים סודה במקום בירה?
On נגיסי עוף בטמפורה
פחית עגבניות 400 או 800 גרם?
On תבשיל בסגנון גולש
וואוווו שלמות לשלב בכל דבר ❤❤❤
On סחוג ביתי זריז
היי, אפשר לשאול למה נייר האפייה ונייר האלומיניום ? שמים את שניהם על המכסה של הסיר?
On תבשיל בסגנון גולש